2022. december 11., vasárnap

HANGSZER-ÁTVÁLTOZÁSOK - 344. HÁLAÉNEK (POLGÁR JULIANNA VERSE)

 POLGÁR  JULIANNA

 

 

HÁROMSZÁZNEGYVENNEGYEDIK  HÁLAÉNEK

(Hangszer-átváltozások)


                                                                               Gyönyörű Gyöngyszavúmnak



Mintha húrok életútja lenne valóm

Bongat és zsongat a Létezés ahogy

a Gyönyörű Ujjak - a Kéz -- Voltam én

Brácsa - szent-buja asszonyi akarat

és A Vonzás -- Voltam én ősi-mély

vágyakozás - Gordonka HAra(N)Gja

És Prím-Hegedű mert EGYEDÜLi

mint az öröm és a derű -- Voltam

én Lant mikor pendülő szerelmeim

fent lobogtak vagy maradtak aLANT

mint bombarobbanásos bedőlt hant

Vagyok Hárfa - a Ma éteri magasodása

És vagyok én Zongora - zenekarok

egyesítő apostola -- És a boldog

billentyűzeten a rejtező húrokon

Kedvesem kavar vágyviharzást

És koboz-kolompokkal áthangolt

életem maga a megtartó kegyelem

 

 

                                                                     1996. december 9., Budapest


------------------------------------------------------------

(Fotó: Polgár Julianna (JulCSIllag-fotó®))                       

------------------------------------------------------------

Szerző/Leközlő:

  

Polgár Julianna

MMDR Ex Libris-díjas költő, fotó- és képzőművész

(szerk.- és fotórip., könyvtáros - volt Duna TV, MTI; 
főszerkesztő - POLGÁRI ÖSSZMAGYAR ÖRÖMHÍR MÉDIA; 
GYÖNGYSZAVÚ MÚZSA MÉDIA - gyongy.pol.dtv.mti8@gmail.com; 
budapesti tudósító - HUNSOR.SE; Szabad Szalon (SK) - pjulcsillag8@gmail.com); 
06-30/859-33-35; https://hu.wikipedia.org/wiki/Polg%C3%A1r_Julianna  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése