2023. február 23., csütörtök

SEJTELEM-SELYEMÚT - 32. HÁLAÉNEK (Polgár Julianna költeménye)

 POLGÁR  JULIANNA

 

 

HARMINCKETTEDIK  HÁLAÉNEK

(Sejtelem-Selyemút)
 

                                                                               Gyönyörű Gyöngyszavúmnak 

A Sejtelem Selyemútját lépem

én Gyönyörű Mindenség-Egészem

Fölfénylik bennem sok ikrás folyó

csigolya-cséplő csönddel áradó

A FÉNY árbóca madármenedék

napsugár-rabok járulnak elém

Hóval hara(n)gos hitem ha lázad

IGÉnek fogad forró alázat

Szeretetmáglyám nem éget - éltet -

magasztal büntet erényt és vétket

Ragyogásrejtek ősnemző ölem

Tested tengerén korallos követ

Jövőt játszottam jósoltam jelent

tágulni tűrtem a szűk végtelent

Szép szemétre leltem - enyém a szó -

verset vacog vágyam - Élted oldót -

A pillanat porpihéit tépem

én Gyönyörű Fényfönségességem

 

 

                                                                     1996. február 1., Budapest


------------------------------------------------------------

(Fotó: Polgár Julianna (JulCSIllag-fotó®))                        

------------------------------------------------------------

Szerző/Leközlő:

 

Polgár Julianna

MMDR Ex Libris-díjas költő, fotó- és képzőművész

(szerk.- és fotórip., könyvtáros - volt Duna TV, MTI; 
főszerkesztő - POLGÁRI ÖSSZMAGYAR ÖRÖMHÍR MÉDIA; 
GYÖNGYSZAVÚ MÚZSA MÉDIA - gyongy.pol.dtv.mti8@gmail.com; 
budapesti tudósító - HUNSOR.SE; Szabad Szalon (SK) - pjulcsillag8@gmail.com); 
06-30/859-33-35; https://hu.wikipedia.org/wiki/Polg%C3%A1r_Julianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése